I´m back!

Hon har ju i och för sig redan erkännt att allt inte står rätt till innanför pannbenet, men att be om att bli trakasserad? Hon måste verkligen sakna mig!

Jag har bestämt mig för att börja skriva igen. Dock kan det bli lite svårt eftersom jag nu inte riktigt kan se sanningen bakom hennes blogg (tro mig, hon döljer den väl för er). Men jag tror jag känner henne tillräckligt väl för att lista ut hur det egentligen står till där borta, så ni behöver inte oroa er.. Hehe

Idag fyller jag 20 år, nu är jag vuxen, inte lika gammal som tanten Miki, men hoppas på en ömsesidigt respekt! ;) (Dock är det nog mer skräck än respekt från min sida) Vill passa på att tacka för hyllningen i MikiMarsvins blogg, tack♥

Om 11 dagar kommer hon till Istanbul. Jag ska ut och leta skyddsutrustning och eventuella vapen för det kommande mötet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0