Godmorgon!

Idag fick jag min hämnd, den gick dock inte som planerat. Jag väckte Miki med Carola men hon blev bara glad.

I lördags hämtade jag och Burak upp varelsen på flygplatsen. Hon såg glad ut trots att hon misslyckades med sitt ragg på 50-åring hon hittat på flygplatsen.
Burak sa precis innan vi mötte henne, att om hon blivit tjock skulle vi inte hämta upp henne, utan bara dra! Jag hoppades att hon blivit tjock. Hehe

Här kommer lite bilder från Mikis vistelse


Mikis nya diet, GODIS, hon kastade sig som ett djur över godiset så fort vi kom till Lina.
För övrigt var det en väldans trevlig kväll, tack!


Snyggaste bruden på festen, helt klart!


Senare drog vi ut! Och detta var enda bilden jag fick till. Det gäller att prioritera val av foto-obejkt.


Dagen efter.


Vi drog till frisören, tre timmars tortyr!


Glamorösa MikiMarsvin. Vi var ganska så döda när vi kommit hem..


Miki ligger och svär för sig själv. Funderar på att slänga in henne i duschen och spola av henne lite, vi ska ju snart dra?
På återseende gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0