The Monster is back

Miki är hemma och jag lever. Reaktionen på lappen var till en början ganska lung, men sedan urartade det. Jag hann stoppa det innan det var försent. Jag har börjat lära mig hur jag ska hantera djuret ;)

Iallfall. Hon klampar in genom dörren (av någon anledning står hon också och stirrar i dörröppningen i nån minut innan hon verkligen bestämmer sig för att gå in), uppklädd och fin som vanligt! Sedan tar det två minuter så ser hon ut såhär:



1. Det första hon gör att att slänga sig över bloggen. Svära lite (läs mycket) om internet är segt.
2. Vinflaskan fram!
3. Här brukar det vanligvis sitta en cigg.
4. Nya påsar, som vanligt.
5. Hennes allt. (Den ökända rosa fluffiga morgonrocken)


Idag överraskade hon mig med en ny brytning! Idag var det inte danskan hon kom hem med, utan mer en rysk brytning(?). Jag saknar danskan lite.
Efter en liten stund kommer marsvinet inom henne fram. Tänk er ett marsvin med allvarliga hjärnskador, hästtänderna far som bara den och hon gör ofrivilliga höga tjutande ljud. 
Till det spelar hon samma låtar om och om igen, gärna låtar där hennes namn nämns (så att hon får känna sig lite extra självgod).

Måste verkligen kolla upp om det finns något psykhem i närheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0