MikiMarsvin

Idag har Miki spenderat hela dagen på en frisörsalong, för att bli lite mer som mig. Hon har nämligen skaffat sig långt hår! Fake-Miki utvecklas! Jag väntar spänt på nästa ingrepp.

Vad har då jag gjort under dagen? Jo, jag har suttit vid min dator och surfat på internet (som bara funkar när Miki inte är hemma), spolat hennes tandborste i toaletten, sett en död människa (fett läskigt!), matat råttorna med alla Mikis piller (hon har 100-tals, för olika ändamål) och helt enkelt kunnat slappna av. Skönt :)

När MikiMarsvin kom hem igen började min skräckfyllda vardag. Hon spelar sin religösa musik (Carola) och pratar om oviktiga saker, som exempelvis hennes födelsedag (som för övrigt är den 8e Aug, för er som undrar lika mycket som mig).

Nu har vi precis kommit hem (vi stack ut eftersom internet krashade när hon kom hem). Än har inte morgonrocken kommit fram, men hon har intagit datorn. Påsen den här gången är väl egentligen hennes hår. Vinet har hon druckit ute. Ciggen sitter där den ska.

Tack för mig.
/Malin the master.

Update! Carola är i full gång igen, Miki sjunger med. Helt plötsligt utrbister hon "vänta, jag ska göra det där bättre!". Fem sekunder senare "så, nu låter det bättre".
Jag hör ingen skillnad, hon låter ju inte som Carola direkt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0