Gårdagen

Igår matade Miki tre katter utanför mitt fönster, eller rättare sagt två. Hon jagade nämligen iväg en av katterna genom att kasta mina svenska kronor som jag hade så fint sparat. Inte för att jag behöver dom men ändå.

Inte nog med det.

Senare på kvällen fick ett gäng småkillar för sig att jävlas med oss. Som vanligt alltså. De knackade på fönstren och ringde på ringklockan. Miki som var fly förbannad fick nog och bestämde sig för att gå ut och kasta något på dem, vad? Jo, min hårborste.
Hon kom dock snabbt tillbaka, med hårborsten. Ungarna på gatan hade nämligen noterat att Miki kom ut i uppknäppta jeans. HAHA! Jag har full förståelse om dom hade svårt att ta henne på allvar trots att hon skrek och var vansinnig, hehe.

Kommentarer
Postat av: HENA

hahahahah! uppknäppta jeans är alltså bästa försvaret!

2009-10-30 @ 18:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0