Paparazzi

Jag känner mig uppskattad när folk jobbar med mig och inte mot mig. Tillsammans kan vi övervinna MikiMarsvin.

Fick ett anonymt mail med otäcka bilder på Miki idag. (Okej, det var inte anynymt, det var Lina, men det lät mer mystiskt så)

Mailet innehöll dessa två bilder:

OBS! Känsliga läsare varnas. Otäcka bilder.


Bild1. Tyckte ni att bilden jag publicerade förut idag var otäck? Kolla i så fall in den här! Här knivhotar Miki sin kamrat till livet. Man kan se hur Lina verkligen försöker fly för sitt liv!


Bild 2. Här ser vi att MikiMarsvin till och med sätter skräck i lokalbefolkningen. Turkarna i bakgrunden ser ju minst sagt skräckslagna ut!

Jag ser fram emot ett vidare sammarbete med Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0