Detta är på riktigt.

Det hände förra veckan. Miki fick för sig att hon skulle skulle leta upp en låt som hon inte hade hört på länge. Det visade sig bli en riktig skräckupplevelse för min del.

Saken var den att hon gett sig fan på att hon skulle hitta den, hon gav inte upp. Det tog timmar! Hon blev argare och argare. Jag satt i hörnet av min soffa och tryckte mig mot väggen för att vara så liten som möjligt.
Jag fick onda ögat så fort jag öppnade käften. Spelade liksom ingen roll om jag sa snälla saker. Så jag slutade prata.

Jag fick en flashback nu när hon nyss sa "Jag letar efter en låt, jag kan inte hitta den". Skräck. Jag vill inte uppleva det igen.

Tänkte bara dela med mig.

Kommentarer
Postat av: Miki

Klockan är nu 10:30 och jag tycker att du ska vakna.



Idag bestämmer jag att din väckarklockan är;



http://www.youtube.com/watch?v=u8mgbrIP5Jk



I hope you like it.

2009-10-22 @ 09:28:35
URL: http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0