Hoppas att din päls fattar eld, MikiMarsvin.

Okej MikiMarsvin, är det det du vill? Bloggkrig? Bring it on bitch! Jag ska hämnas dig.. Hårt.

Jag talar förstås om den fejkade bilden på mig som häxa som MikiMarsvin la upp på sin blogg.
Jag måste bara komma på något riktigt bra.. Något som får henne att pinas, skämmas och gråta!

Så länge kan ni få en liten ordlista på hennes killes fraser. Som många av er kanske vet, så är hans engelska inte på topp, men den är fan så rolig!

Låt mig presentera, Onur-english!

"are you miss" - do you miss me
"what up" - what´s up
"i take" - ill pick you up
"are you boring" - are you bored

..sen har han några härliga ordvitsar också:
"if you cant buy, bye bye" - vad det betyder är oklart, men något i stil med "ska du inte ha det, låt det va"
"play tennis with my penis" - har egentligen ingen betydelse (tack gode gud), han tyckte bara att "tennis" och "penis" rimmade.. Ah, just det.

..och för att inte tala om uttalet (min personliga favorit):
"knajf"(uttala som stavat) - knife

Hur dessa människor kommunicerar förblir en gåta ;)

Kommentarer
Postat av: eija

hahahah älskar onurs engelska

2010-01-19 @ 02:19:58
Postat av: Malin

Du är inte ensam!! hehe

2010-01-19 @ 07:01:04
URL: http://mikithemonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0