Djävulen bär pepparspray

MikiTheMonster har gjort det igen! Nåja, nästan iallafall. Den här gången knäppte hon byxorna innan hon skulle ut och spraya ungarna med pepparspray, men då hann dom tyvärr fly.
Känner mig dock inte så säker i Miki sällskap när hon har pepparsprayen. Känner mig räddare nu faktiskt. Efter att hon faktiskt sprayat sin egen kille, så vet man ju aldrig vad hon kan utsätta en för.

"Kids, you´re messing with the wrong person.." - i kategoring "kids" ingår alltså Onur.


Miki har för övrigt slutat kasta mina saker, känns skönt. Jag känner mig trygg i mitt eget hem igen. Dock har hon snott mina kära raggsockor och uggs. Det är sånt man får ta!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0